Wil jij meedenken en mee richting geven aan hoe volwaardig burgerschap binnen onze sector wordt versterkt? Dan nodigen we je van harte uit om je aan te sluiten bij het kernteam Volwaardig Burgerschap.
Volwaardig burgerschap gaat over meedoen in de maatschappij. Over betekenisvol contact, sociale verbinding en het gevoel erbij te horen. Sociale verbinding is een sleutel tot herstel: in het contact met anderen voel je je gezien en ontdek je wie je bent. Vanuit die overtuiging werken we samen aan een programma dat aansluit bij wat mensen écht nodig hebben.
Wat doet het kernteam?
Als kernteam:
- halen we actief input op bij leden en deelnemers
- bepalen we samen de jaardoelen en de inhoud van de kwartaalbijeenkomsten
- spelen we in op de behoeften van leden en partners
- sluiten we aan bij ontwikkelingen in de GGZ en het sociaal domein met ons programma en aanbod
Het kernteam denkt mee, verbindt perspectieven en helpt om visie te vertalen naar concrete acties. Lees hier meer over het kernteam.
Wie zoeken we?
We zijn momenteel specifiek op zoek naar nieuwe kernteamleden met ervaring op (één van) de volgende terreinen:
- professionals vanuit gemeenten die werken op het snijvlak van GGZ en sociaal domein
- directeuren of strategisch adviseurs bij welzijnsorganisaties
- GGZ-leden (bij voorkeur op directieniveau) die werkzaam zijn op het gebied van herstel, participatie en sociaal meedoen
Herken jij je hierin, of werk je dagelijks samen met deze doelgroepen? Dan is jouw perspectief zeer waardevol.
Wat levert deelname je op?
- invloed op de koers en inhoud van Volwaardig Burgerschap
- uitwisseling met bevlogen professionals uit verschillende domeinen
- samen werken aan maatschappelijke impact en herstelondersteunende praktijken
Interesse?
Wil je meer weten of je aanmelden als kernteamlid? Laat het ons weten via de community of neem contact op met ons op. We gaan graag met je in gesprek.
Samen bouwen we aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen.
Aanmelden