Eerste editie Nationale Depressieloop: loop mee!
Op maandag 22 juni lopen we in Rotterdam de allereerste Nationale DepressieLoop. Een initiatief vanuit DepressieNet en Fred van Leer waarin we aandacht vragen voor depressie, mentale gezondheid en psychische kwetsbaarheid. Het laat zien hoe belangrijk aandacht, beweging, ontmoeting en verbinding kunnen zijn voor herstel en mentale veerkracht.
Tijdens de plenaire opening deelt mede-initiatiefnemer en psychiater Christiaan Vinkers zijn visie op mentale gezondheid en het belang van maatschappelijke aandacht voor depressie. En natuurlijk deelt Fred van Leer zijn eigen ervaringen en is er prachtige muziek van Emmaly Brown.
📍 maandag 22 juni 2026 — 19.00 uur
📍 Nieuwe Luxor Theater, Rotterdam
Loop met ons mee! Aanmelden kan, zolang de voorraad strekt via https://www.ntk.nl/voorstelling/nationale-depressieloop-2026
Meer informatie over DepressieNet? Kijk op www.depressienet.nl