Afscheidsinterview met voorzitter van de stuurgroep Sander Gerritsen

16-07-2025
286 keer bekeken

Het programma Medicatieoverdracht moet zijn bescheidenheid afleggen, vindt Sander Gerritsen. Na ruim tweeënhalf jaar neemt hij afscheid als voorzitter van de stuurgroep van het programma. In zijn afscheidsinterview blik hij terug op die periode.

GGZ-community

Medicatieoverdracht

Afbeeldingen

samen zijn we de Nederlandse ggz

 

Communities

Waardenetwerken
Regieteams
Winning teams
Andere netwerken

 
Cookie-instellingen